Pages - Menu

September 8, 2014

Concluzii recente

Ne temem de sinceritate. Sinceritatea altora despre noi, ne dezechilibreaza. Noua nu ne place sa ni se spuna verde-n fata negativul crezut despre noi. Noua ne place numai lauda, sa fim laudati si sa ne laudam; noua ne place sa ni se faca si sa ni se dea.

Eu deja am inteles ca proverbele, zicatorile si restu' expresiilor adunate din popor si nu prea, nu mai au sens. Nu mai sunt compatibile cu oamenii si actiunile noastre. Daca ceva timp in urma ele ascundeau si pastrau un adevar, acum ele ascund adevarul asa de bine, incit nu-l mai vedem.

De curind am mai urcat o treapta, o alta virsta pe care nu o simt. Ah ce mai an trecuse. Inca un an, inca o linie trasa, inca o concluzie, multe lectii invatate. Ideea de baza e ca eu chiar m-am convins, ca tot ce se face se face spre bine si ca noi mereu suntem la locul potrivit, in momentul potrivit. Nu intelegem asta din prima, dar o realizam si o simtim ulterior.

Si apropo, concluzie recenta, un simplu multumesc sau lipsa lui, creaza sau distruge o relatie intre doi oameni, intr-o fractiune de imbratisare. Sa multumim mai des.

No comments:

Post a Comment