Pages - Menu

December 11, 2013

Unii oameni se lasă așteptați...

От судьбы не уйдешь, и те люди, которые должны быть в твоей жизни, всё равно в ней будут, даже если тебе сейчас кажется, что вы уже никогда не будете общаться...

Nu cred pînă nu văd.

Momentele potrivite, fie sunt lipsite de omul potrivit sau fie oamenii potriviți, apar în exact cele mai nepotrivite momente.

Un pic mai devreme sau un pic mai tîrziu... uneori vreo doi-trei ani, ar fi ideal.

Dorințele mele împotriva Universului. Dorințele mele sunt oamenii pe care eu vreau să-i văd în viața mea, dar incapacitatea de a face ceva în privința asta îmi taie din dorință, tot mai mult, în fiecare zi. Pe de altă parte, cum eu să știu că unii oameni, aparent trecători, sunt cei pe care ar trebui să-i țin lîngă mine, dar să nu-i alung sau să fiu indiferentă. Nici nu poți să lași chiar pe oricine să fie parte din viața ta. Unii își croiesc cărare la sufletul tău, doar ca mai apoi să te rănească, sau să te folosească, sau să te demoralizeze, sau să-ți dea sfaturi greșite, sau să te manipuleze...


No comments:

Post a Comment