Pages - Menu

December 4, 2013

Pentru că eu niciodată n-am dreptate

„Ai să vezi Diana, viața o să-ți arate... că n-ai dreptate!” 

...vorbim despre viață (inclusiv eu) ca despre un monstru, cu care avem stabilită o întîlnire și o să luăm așa o mamă de bătaie la întîlnirea cu viața, de-o să uităm cum ne cheamă și ce facem pe lumea asta.

Ia stați un pic! ce să-mi arate viața?! ...cînd viața sunt eu. Eu sunt viața. Eu sunt viață.
Nimeni și nimic n-are ce să ne arate, pentru că viața suntem noi. Noi ne creăm așa cum vrem să fim; ne facem planurile proprii, pe care nimeni nu vine să ni le impună; luăm decizii individual; alegem cine să ne fie prieteni și cum să petrecem timpul.

Suntem noi și timpul, dar nu noi și viața!  

* * *
De ce să vorbești cu pereții, cînd poți să stai să te uiți în pod. 
I dare you to get my point.


2 comments:

  1. Cineva spunea ca "viata este ceea ce ni se intampla in timp ce ne facem alte planuri."!

    ReplyDelete
  2. Acel cineva, se pare că gîndea bine ))

    ReplyDelete