Pages - Menu

November 1, 2013

Pentru că se presupune că bărbații sunt adevărați

Acum cravata nu se mai asortează cu cămașa, dar cu rochia femeii, și nici pantofii cu cureaua, dar cu geanta doamnei. Una din două, bărbații ori au ajuns să înțeleagă în modă, ori au ajuns sub papucul doamnei la modă.


La o ceașcă de cafea cu mine însămi, am încercat să mă întreb cum văd eu bărbatul adevărat (?) Atunci gîndurile mele s-au despărțit în două tabere. Tabăra bărbatului adevărat natural și tabăra bărbatului adevărat modificat. Dacă cel adevărat natural e cel cu jungla lui Mowgli la sub braț, buzele crăpate în două cu sînge, părul tuns tot o lungime, unghiile tăiate din carne, sprîncenele cum încep din extrema stîngă a ochiului stîng așa se termină în extrema dreaptă a ochiului drept (așa dacă tot suntem în perioada Halloween-ului), atunci cel adevărat modificat aplică tunsoarea de-o lungime la sub braț și jungla lui Mowgli în cap, sprîncenele arcuite de un frumos masculin și buzele catifelate, unghiile conturate la salon and so on. 

Ideea e că bărbatul adevărat natural e chiar natural și nu poți să zici că nu-i adevărat, pentru că e adevărat așa cum l-a dat Dumnezeu sau mama natură. Cel modificat e și el la fel de adevărat, numai că-i mai deștept oleacă, el se adaptează cerințelor femeilor moderne.

Astea așa fiind o opinie generală, cred că mai potrivit era să mă întreb cum văd  eu bărbatul meu adevărat. Pentru că al meu tre să fie o combinație de mai mulți bărbați adevărați. Dar, două calități sunt suficiente să aibă bărbatul  meu ca să fie destul de adevărat - să poată lua decizii și să aibă capacitatea de a mă antrena mental. Procesul ăsta de luare a deciziei nu-i chiar așa de simplu cum pare la prima vedere, iar un bărbat determinat care știe cum să țină sub control situațiile care implică o decizie e cel mai bărbat dintre bărbați în ochii mei. Iar sensibilitatea mea pentru bărbații la costum continuă tema bărbatului adevărat.

Fraza zilei de ieri: "women may fall when there's no strength in men" (William Shakespeare, Romeo and Juliet, Act II) ...or may not.
_________________________________________________________________________________________________
Update
4 noiembrie, 2013

Fraza zilei de azi: "Ca de obicei, în spatele fiecărui idiot se află o femeie minunată." (John Lennon)

7 comments:

  1. Diano tată, eşti puţin "dusă"... cu pluta :)
    Ia-i numai aşa cum îţi plac ţie, ce atâta complicaţie

    ReplyDelete
  2. Anonymous draga, daca nu te simti suficient de adevarat pentru si cea mai simpla femeie sau "dusa"...cu pluta cum zici netale si nu fac aluzie la comentariul tau nicidecum, ca si femeile ca si barbatii, sunt diferite, apoi cum ziceam veze-ti de treburile tale. Si sa-ti zic de ce am presupus ca esti barbat, pentru ca citind comentariul tau mi s-a transmis nesiguranta asta de barbat, inhibitie si lasitate. Contrazice-ma daca gresesc!

    ReplyDelete
  3. Nu, nu vă contrazic şi nici nu greşiţi, dar recunosc am greşit atunci când "am scăpat" acel cuvânt (chiar şi între ghilimele). Vă cer iertare (dacă se poate). Sunt un inhibat şi un laş, dar cu toate acestea cuvântul complicaţie nu-l retrag :)

    ReplyDelete
  4. Orice om are dreptul să-și expună propria părere despre ceva și de ce nu, cineva, iar acel cineva, alege singur cum să primească părerea - ca pe o ofensă sau ca pe o simplă și banală opinie.

    ReplyDelete
  5. Exact asta a şi vrut să fie. O simplă opinie, sau mai bine spus, un simplu sfat. Hai să vedem şi altfel lucrurile, chiar dacă viaţa pe Pământ e destul de complicată. Spre exemplu, hai să spun şi părerea mea, felul cum văd eu lucrurile în legătură cu acest William Shakespeare pe care l-ai citat mai sus. "Când nu există putere în bărbat, femeia poate să cadă"... Serios???... Să fie chiar aşa? Cine gândeşte în acest fel ar trebui să fie femeie, dar după nume, se ştie că neica Willy era bărbat... sau era numai pe jumătate (glumă). Sunt multe dovezi care arată că era homosexual, (acum să nu crezi că am ceva împotriva lor, eu nu sunt nici de acord şi nici împotriva acestor aşa-zişi gay, sunt de compătimit, demni de toată mila) şi oamenii nu ar trebui să-i vadă ca pe un exemplu de urmat. Da, a fost cine a fost... şi atât. Nimic mai mult. De asta am şi spus că te-ai complicat. Pentru că ai folosit un citat cu care eu nu sunt de acord.

    În legătură cu puterea femeilor, dacă ai timp, vezi acest excelent film
    http://www.youtube.com/watch?v=hLB3Xxc4XtY
    este numai un film, dar arată viaţa unei femei adevărate... aşa cum spui tu... părerea mea :)

    ReplyDelete
  6. Ah, deci asta e! Citatul lui Willy nu ți-a căzut bine la suflet. Recunosc, am folosit un citat cu care nici eu nu sunt de acord. Stupidă situație. De aceea am făcut un update.

    Filmul, da, mulțumesc de recomandare. Este un film excelent, dar numai pentru că se relatează o perioadă dură a timpului și oamenii puternici din vremurile respective au tot respectul meu. Eroina însă, nu este modelul meu de femeie adevărată. Femeia adevărată, ca și perfecțiunea, nu există, dar fiecare își poate crea modelul lui de om adevărat și o perfecțiune la care să aspire.

    ReplyDelete
  7. Diano tată, de data asta îmi place cum ai gândit.
    Respecte,
    Victor

    ReplyDelete