Pages - Menu

September 1, 2013

1 Septembrie

     Eu niciodată nu mi-am așteptat ziua de naștere cu nerăbdare. Pe lîngă faptul că plouă în fiecare an sau plus/minus o zi eroare, îmi pare rău că s-a mai dus un an din viața asta atît de unică, iar eu nu am reușit să fac multe. But hey, I'm not getting older, I'm just becoming a classic.
     Chestii pe care le-am înțeles odată cu vîrsta e că oamenii sunt ai naibii de vicleni și egoiști, lucru bine știut, dar neacceptat de mine mult timp. Am mai înțeles că nu merită să-mi jertfesc dorințele, planurile sau pe mine însămi de dragu dorințelor și planurilor altcuiva. Am înțeles și am acceptat în sfîrșit că am un caracter spurcat. Am înțeles că fericirea mea depinde numai de acțiunile și deciziile mele. Am acceptat faptul că unii oameni foarte dragi mie, nu sunt meniți să facă parte din viața mea. Am simțit cum e să scap lucrurile de sub control totalmente și să mă pierd în Univers. Am înțeles și am acceptat că dacă pierd dintr-o parte, cîștig din alta. M-am convins a nu știu cîta oară că există o soluție optimă pentru absolut orice problemă, situație delicată sau sfîrșit de lume. Am înțeles că mai răruț e mai drăguț. Am simțit și am înțeles că omul e o chestie tare complexă și plină de surprize incontrolabile. Și în sfîrșit am înțeles scopul sfaturilor, îndrumărilor, impunerilor mamei și regret că nu le-am înțeles și nu le-am ascultat mai devreme. Da, admit că mama a avut întotdeauna dreptate.
     Dacă azi, cea mai specială zi din an pentru mine, ar veni un cineva la mine și mi-ar spune că-mi îndeplinește 3 dorințe, atunci acestea ar fi: (1) să mă întorc în timp, din nou în clasa întîi (2) de acolo, din clasa întîi, să pot s-o iau de la capăt, cu mintea cea de azi (3) odată plecată în trecut, cînd va veni din nou ziua de azi, acest moment, să mă aflu la acceași masă cu părinții mei și să mîncăm din tortul deja făcut de mine împreună cu mama.
     Today is the oldest I've ever been, and the youngest I'll ever be again. La mulți ani mie.

No comments:

Post a Comment