Pages - Menu

September 3, 2013

Nu fac decît să-mi prăfuiesc dorul (3)

Acum simt gustul toamnei. 
Mi-e dor îngrozitor de mult de drumurile colbăite din sat;
de frunzele din ogradă și pănușile de la poartă care trebuiau să le mătur în fiecare zi, de altfel mama se supăra;
de săpatu în gradină;
de fumul necăcios de la frunzele care mocneau zile întregi, vecinii nu mai puteau să-și întindă hainele pe sîrmă vreo săptămînă;
de datul poamei la zdrobilcă și de mustul dulce care-mi întorcea stomacul pe dos;
de crizantemele albe și roșii din grădină, și de trandafirii tomnatici de-o frumusețe rară;
de-o nuntă moldovenească mi-e tare dor.
Fraza zilei: nu există nimic mai trist decît să te plimbi toamna într-o lume fără copaci.

Citește și: Nu fac decît să-mi prăfuiesc dorul (1) și Nu fac decît să-mi prăfuiesc dorul (2)