Pages - Menu

April 23, 2013

Decizii feminine

S-o iei de la început e greu, mai ales la o vîrstă trecută de... tinerețe, adică de prima tinerețe. Unele însă, au curajul și mai ales puterea asta sau poate că voința a crescut și a ajuns pînă la un așa nivel, adică pînă cînd a nimicit toate grijirile și gîndurile, și a umplut capul și sufletul cu nepăsare, ca doar atunci prinzi la curaj.

M-am referit la „unele”, pentru că pentru ele e mai greu să se desprindă de oameni, obiecte și etc, că pentru „unii” e no problem după cum s-a dat de înțeles prin filme, emisiuni, experiențe sau whatever.

În ultimul timp am tot fost încercată în a-mi expune părerea despre femeile ajunse la o vîrstă, care decid s-o ia de la capăt... din variate motive. Nu vreau să judec, cu toate că mi-ar plăcea la nebunie s-o fac și abia de-mi controloez cuvintele ca să nu depășesc limita pe care mi-am impus-o, pentru că nu am de unde să știu cît de lung e capătul pe care l-am ales ultima dată și niciodată nu se știe cum aș putea întîmpina la un moment dat un nod și să aleg să merg pe celălalt fir al cărui capăt și-a rezervat un loc pe actualul fir, deci mă abțin...c-aș putea ajunge la rîndul meu...judecată.

Eu n-am de unde să știu ce e în mintea și mai ales sufletul acelor femei, ce rabdă ele sau au avut de răbdat. Eu nu pot decît să le ascult plîngerea și durerea, și să-mi fac propria impresie pe care s-o țin doar pentru mine.

În situațiile de răscruce a unor oameni, care-mi cer sfatul sau simpla părere, eu de cele mai multe ori mă limitez la „îmi pare rău, dar nu sunt în stare să te ajut... verbal”, pentru că știu că sfatul sau simpla mea părere, va deveni decizia lor, iar eu refuz să-mi asum responsabilitatea de a lua decizii din numele cuiva.

De aceea, dragi femei, din bietele gînduri și păreri ale unei alte femei în devenire, extrag următoarele: de șapte ori măsurați și o dată taiați, înainte de a lua decizia de a o lua de la capăt.

No comments:

Post a Comment