Pages - Menu

February 12, 2013

Nimic

Nimic am în cap, doar cuvinte imaginare care se împreunează, aleatoriu uneori... sau de cele mai multe ori, iar mai apoi vin gîndurile care-s așa de înțelepte, încît nici eu nu le înțeleg uneori... sau de cele mai multe ori. 

Nimic se numește ceea ce simt eu referitor la unele chestii, care au creier și inimă și sunt cunoscute sub denumirea de oameni.

Nimic spun cînd mă enervez, cînd îmi place ceva, cînd nu-mi place altceva, cînd iubesc, cînd nu pot sau cînd nu vreau și rău fac că spun...nimic.

Nimic văd cînd mă uit la ceru senin, păsări nu-s, pentru că-i iarnă.

O grămadă de nimicuri ne înconjoară, chestii fără valoare, care nu ne trebuiesc atunci cînd nu avem nevoie de ele. Iar cînd ne trezim într-un moment de panică sau de greutate, fie sufletească, fie morală, fie fizică, atunci brusc căutam un fir de speranță care se leagă de orice nimic.