Pages - Menu

December 11, 2012

Succesul ești TU

       Au fost momente cînd am condus lumea...și aici mă refer la oricare din noi, nu numai la mine. Au fost momente, care în prezent, dacă le adunăm, suma lor formează încrederea în sine de care ne bucurăm acum. Suma aceasta formează oamenii din noi înșine, acei oameni care au curajul să zică, să facă, să mulțumească, să ierte, nu numai să gîndească. Acele momente sunt retrăite și povestite, ele nu au nevoie să depunem efort pentru a ne li aminti și reaminti. Ele sunt scutul protector al trecutului nostru, iar noi avem grijă ca acest scut protector să nu se prăfuiască.
       Aceste amintiri sunt momentele cînd am făcut ceva de care am fost mîndri, am fost apreciați și lăudați, am fost aplaudați, am fost văzuți și ascultați, iar toate astea ne-au făcut să fim puternici, ne-au făcut să fim mai încrezători în forțele proprii. Acele momente au fost punctele de vîrf ale liniei vieții noastre cu urcușuri și coborîșuri.
       Noi putem - noi oamenii putem face multe - multe lucruri incredibile. Să nu uităm momentele de glorie, care ne-au făcut invincibili și insensibili la criticile altora. Să ni le amintim, să le povestim și să le înmulțim. Să facem asta în primul rînd din respect față de noi înșine și să învățăm să ne apreciem, iar mai apoi ne vom scălda în momente ca acelea cînd am fost deasupra tuturor.