Pages - Menu

December 25, 2012

Eu cînd dorm, visez

...și eu în visele mele îs așa de fericită. Eu acolo fac ce vreau, cu cine vreau, cum vreau...și îndeobște îs cine vreau să fiu. 
...și în visele mele eu îs cea mai regină. Eu acolo îs ridicată în slăvi, îs cea mai apreciată și venerată.
...și tot în ale mele vise eu îs foarte liberă. Eu acolo zbor, țip și dacă există mai mult decît maxim, atunci eu pînă acolo trăiesc.
...și eu în visele mele îs atît de puternică. Eu acolo răstorn munți și înot oceane, aduc luna pe pămînt și sting soarele, și modelez Pămîntul paralelipiped.
...și în visele mele eu nu am limite. Eu acolo mor și revin la viață de cîteva ori pe noapte.
...și eu în visele mele îs cel mai copil. Eu acolo îi țin de mînă pe mama și tata, iar ei mă ridică-n sus și mie-mi pare că eu ating cerul.
...și în ale mele vise eu îs cea mai bogată. Eu acolo atîtea milioane am, încît dau la fiecare bolnav, sărac și înfometat cîte unu și-mi mai rămîn și mie.
...și în visele mele eu iubesc. Eu acolo iubesc fierbinte și sincer, alint și mîngîi, cuprind și sărut.
...și eu în visele mele îs cea mai deșteaptă. Eu acolo am răspuns la toate întrebările, particip cu Einstein la concursuri de inteligență și îi sunt concurentă pe măsură.
...și în visele mele eu îs cea mai frumoasă. Eu acolo sunt cea mai Miss, sunt miss-a miss-elor.
...și într-un vis de-al meu eu chiar l-am cucerit pe Robert Pattinson și am făcut cu el nunta la Chisinau, la Miadora si ne-am plimbat prin Dendrariu.
^_^