Pages - Menu

November 27, 2012

Sunt alergică la VIP-uri

Mi se îngustează gîndurile, am noduri în gît, care abia așteaptă să fie scuipate, mă doare palma dreaptă, care vrea liniștită de ceafa...vinovatului, mi se îngustează ochii și mi se ascut urechile, toate pentru o atenție de calitate.

Unii au impresia că toată lumea trebuie să aplece capul în fața lor și toți trebuie să le facă pe plac, pentru ca ei să fie cei mai satisfăcuți, cei mai mulțumiți, cei mai alintați. Zău așa! Aerele astea de Very Important Person nu duc la bine, dacă ești unicul „important” între mai mulți „normali”.

Dacă nasul cuiva e mai lung și se înalță mai sus decît al majorității, n-are decît să stea afară unde e spațiu nelimitat pentru a-și satisface și înmluți „importanța”. 

Please, adaptează-te și caută răul mai puțin rău din tot răul posibil, sau mai pe înțelese, privește partea bună a lucrurilor, că de altfel, nemulțumitului i se ia darul...keep that in your mind, it's a VIP - Veri Importănt Proverb.