Pages - Menu

November 13, 2012

Mai dă-mi o șansă ca să am ce refuza

       De ce ni se oferă o a doua șansă? ca să aibă „darnicul” încă un moment de extaz, iar noi „beneficiarii”- încă un șut în fund. Eu nu acord second chances, nu pentru că aș vrea să-mi creez o imagine de Cruela sau nu știu ce om important căruia îi place să fie rugat, NU, ci din simplul motiv că nu vreau să înjosesc omul de lîngă mine.
       Și în fond, dacă există un al doilea rînd de șanse, astfel foarte simplu este și o a treia șansă. Altfel zis, există și o a treia ispită de a greși. Da, știu, din greșeli învățăm. Exact, ai greșit o dată, gata! Nu merge a doua oară pe același drum, pentru că e o greșeală!
       Dacă eu nu dau second chances, nu înseamnă că nici n-am cerut. Ba da, am cerut și probabil o să fie momente cînd o să mai cer, dar asta a fost și va fi doar ca să mă conving pe mine însămi că dacă n-a mers din prima, atunci e doar pierdere de timp.
       O nouă șansă nu e un nou început, e o continuare a greșelii, ceea ce nu-i bine. Sau că uneori ai nevoie de o a doua șansă, pentru că nu fusesei pregătit pentru prima. Și ce te face să crezi că ești pregătit pentru a doua?! Și mai este una - viața mereu îți acordă o a doua șansă, se numește „mîine” - nop, asta e opusul unei foarte bune zicale din popor care zice așa „nu lăsa lucrul de azi pe mîine”, adică acum e șansa ta, acum profită de ea la maxim!