Pages - Menu

November 20, 2012

Explozii ”perfecte” de nervi în capul meu

...și nu numai al meu. Pe lîngă mine, mai sunt mii de oameni care rabdă. Eu nu știu ce rabdă ei. Eu nici măcar nu știu ce răbd eu. Și mă enervez că nu știu.

Ei se enervează că ceva nu merge bine. Eu mă enervez că ei se enervează. Noi în general, ne enervăm deoarece vrem să fim perfecți și nu ne reușește. Și noi răbdăm imperfecțiunile noastre, dar uneori răbdările astea explodează, devenind astfel nervi...explozii de nervi.

Și din nou revin la perfecțiune. Încerc să mă conving că nu sufăr de boala asta...nu-mi reușește și mă enervez că nu-mi reușește. De ce există cuvîntul „perfect”, cînd tot noi spunem că nimic nu-i perfect?! Cum să nu te enervezi?!

Nu există om calm, ci om nervos care-și controlează de minune nervii...pînă la o limită. Păcat că nu toți au capacitatea asta de lăudat, de a-și stăpîni ieșirile. Pe unii chiar îi irită nervii altora. 

...ia' vă rog, fiecare cu nervii lui!