Pages - Menu

September 1, 2012

Un nou început... de la o luni

       Sunt sigură că nu-i om care să nu-și fi zis la un moment dat în viața lui „gata, m-am săturat pînă peste cap de tot, vreau schimbări, vreau altceva, vreau un nou început” și a bătut cu piciorul în pămînt zicîndu-și „sunt ferm decis să fac ceva-altceva, pentru a-mi fi mai bine și pentru a mă simți eu mai fericit ... numai că de la o luni, dacă tot e să fie un nou început, că oricum, acum parcă n-am nicio teagă”.
       Eh, și acea zi de luni se tot lasă așteptată. Dar dacă în ziua cu pricina e chiar luni?! normal că lăsăm pentru lunea de săptămîna viitoare, să începem noua viața chiar de dimineață, de la 7, de cînd ne trezim. Sigur, iar duminică chefuim toată ziua și toată seara, petrecem cu alai deja vechea viață, crudă și nemiloasă de altfel, ca luni dimineața să sune alarma la 7 pentru trezire, iar lenea noastră de a ne scula din pat să fie din nou mai puternică decît voința noastră și iar să amînăm noul început pentru lunea viitoare, că doar n-o să începem de la o marți.
       Și tare-mi mai plac mie vorbele astea ”la Paștele calului” sau ”la anu pe vremea asta” sau mai nou și la subiect ”luni la anu”.
       Și dacă, ptiu-ptiu, s-o fi luat omu în mîini și a pășit într-o altă etapă a vieții, un mare-nou-început, apoi iată se începe altă poveste. Deja tre să dea răspunsuri și argumente fiecărui cunoscut, care îl ia peste picior pentru voința care a avut-o de a-și schimba cursul vieții în mai bine, desemenea trebuie să facă față invidiei, trebuie să înghită fățărniciile altora care-i zîmbesc în față și-l vorbesc pe la spate, și etc. Cei mai mulți cedează și preferă să revină la cruda-i viață de nefericit.
       Just keep yourself happy, nimeni n-o să facă asta pentru tine.