Pages - Menu

October 9, 2012

Să nu-mi joci teatru-n fața mea

Mie nu-mi plac fățarnicii. Încerc să nu fiu una. Sper că-mi reușește. Prefer să tac, decît să zîmbesc fals și să laud minciunos.
Mie nu-mi place bîrfa. Încerc să nu bîrfesc. Parcă-mi reușește. Prefer să mă întorc și să părăsesc discuția, decît s-o țin caldă de dragu vorbei.
Mie nu-mi place lauda. Încerc să nu mă laud, dar nu-mi reușește. Eu mă laud pe mine însămi și aproape că mă ridic în slăvi.
Mie nu-mi place minciuna. Încerc să nu minciunesc. De cele mai multe ori nu o fac, dar există excepții cum „nu-i pădure fără uscături”. Prefer să nu spun adevărul pînă la capăt.
Mie nu-mi place mîndria, dar eu sunt mîndră. Nu că aș vrea, dar din prea mult egoism sparg cerul cînd merg pe drum.
Mie nu-mi place ura. Eu nu urăsc pe nimeni. Toți mi-s dragi, cu bune și rele
Mie nu-mi place invidia. Sper să nu mă dezamăgesc, cînd zic că nu invidiez, nici alb, nici negru.
Și mie foarte tare nu-mi place gelozia!