Pages - Menu

October 2, 2012

Am boșit oleacă, ș-amu am dispoziție


       Eu de cele mai multe ori plîng din milă față de mine însămi.
       Ideea articolului însă nu-i despre boșet )), dar despre citate motivaționale. Da, ele mie-mi plac. Sunt unele chiar foarte bune și chiar motivează omul să fie mai puternic, să găsească voință pentru asta și să muncească asupra lui pentru a-și duce munca la bun sfîrșit, astfel obținînd satisfacție la atingerea scopului.
       Cum așa?! cîteva cuvinte scrise într-o oarecare ordine, au puterea asta de a rascoli în sentimente și de a găsi acele fire de optimism, care ulterior să te facă să zîmbești, să speri și într-adevăr să acționezi. Cuvinte puternice. Apropo, noi suntem făcuți din cuvinte...citisem asta într-o sursă. Cuvinte-s gîndurile noastre, gîndurile-s acțiuni, iar acțiunile-s personalitați, adică oameni.
        Am observat că omul are tendința de a apela la citate motivaționale - care se referă la multe, în dependență de domeniu - atunci cînd suferă, pentru că atunci cînd e fericit, pur și simplu, își expune fericirea cu propriile cuvinte. Într-o situație delicată, negativă, dacă aș putea numi-o astfel, acesta e cuprins de stări complicate, ceea ce îl împiedică în a-și expune simțirile, astfel apelează la cuvintele altor oameni.
       Totuși, "life isn't about quotes about life".