Pages - Menu

September 5, 2012

Luxul de a fi liber

Libertatea este un lux. Întotdeauna așa a fost. Nouă doar ni se pare că suntem liberi. Nu suntem. Mereu suntem dominați. ne învîrtim într-un cerc. Iar cercurile, știm cu toții, sunt infinite, nelimitate, fără sfîrșit.

Pe parcursul dezvoltării mele ca om, mi-am dorit multe. Însă toate-au fost trecătare sau am reusit să le obțin, sau am renunțat, sau am realizat că-i prostie ce vreau și etc. Dar din totdeauna mi-am dorit să fiu un om liber. Încă mai vreau asta. Toată viața o să vreau. Refuz categoric să mă dezic de a această dorință. Ea niciodată nu va deveni realitate, dar eu o să continui să mă amăgesc și să mă oblig să vreau asta.

Liberatea este cel mai scump lux. Care scump?! Nici preț nu are. Nu voi enumera care și cui i se supune, diferă, dar toți, absolut toți suntem subjugați. Întregul Pămînt este privat de libertate. Da, ni se oferă o mulțime de facilități, să nu simțim acest subjug atît de aspru și nu-i rău deloc, aproape că insinuează o libertate perfectă. Dar eu vreau să fiu Liberă. Vreau să fiu într-atît de liberă, încît să visez în culori. Vreau, măcar o oră, doar atît.